چیزهایی که رئیس‌ها دوست ندارند شما بدانید – (تجربه کار در شرکت های بزرگ)

تجربه کار در شرکت‌های بزرگ – تهیه شده توسط: شیما قانع


سلام!

من شیما قانع هستم و مدتی هست که کارم را در شرکت #ایوان_عمارت شروع کردم. قبلا مدیر داخلی شرکت کاریابی بودم که به دلیل عدم توافق سر مسائل مالی جدا شدم و امروز میخواهم تجربه خودم از محیط کار را برای شما بگم!

اول از همه...#تعامل، #همدلی و صمیمیت توی محیط کار از واجب واجبات هست ، چرا که امروزه دیگر دوره رئیس و مرئوس گذشته و اگه با کارمندها دوست نباشید توقع #همدلی و همکاری شاید بی‌ جا بنظر برسد. با ایجاد حس همراهی، دوستی محکم تری شکل می گیرد که آدمها داخل آن شرکت می تونند راحت تر #تجربه‌های مختلف‌شان را به هم انتقال بدهند و در یک مسیر با هم رشد کنند.

مورد دوم که باید قبل از همه چیز به آن پرداخته شود، داشتن #حریم_خصوصی حتی در محیط عمومی مثل شرکت است! دیگر به اندازه کافی، واژه حریم خصوصی خودش را #تعریف می‌کند. این مهم را می‌شود در قالب یک #میزکار، سیستم یارانه و یا حتی فضای اختصاصیِ شما  تعریفش کرد که بدون #هماهنگی، هیچ فردی از شرکت #نباید از آن استفاده کند!
تجربه کار در شرکت های بزرگ
تجربه کار در شرکت های بزرگ
اصل مهم دیگه امکانات رفاهی لازم و سالم بودن آن‌ها است ، خودتان را لایق یک مکان #آرام و با امکانات استاندارد بدانید که نیازهای اولیه یک محیط کار خوب را برطرف کند تا شما بتوانید روی کیفیت کارتان تمرکز داشته باشید. این نکته خیلی مهمه که بعدترها بیشتر راجع بهش می نویسم.

توجه کنید که وقتی وارد یک محیط جدید می شوید، اخلاق، روحیات و علایق افرادی که با آنها در ارتباط هستید را بشناسید تا در درجه اول یک ارتباط خوب رو شروع کنید و در مرتبه بعد اگه جایی به مشکلی برخوردید بتوانید از دیگران #درخواست همراهی کنید!

 خلاصه کلام، کار کردن در شرکت‌های بزرگ #امنیت_شغلی و ریسک کمتری دارد که اگر وارد شدید دو دستی بچسبید و کمک کنید هم خودتان رشد کنید و هم اطرافیانتان از اینکه کنار شما درحال کسب تجربه هستند احساس رضایت کنند.